9.12.13

El cafè de les deu

Tenia un plafó de fusta prou gran i amb textures preparades per a realitzar una obra. Aquesta fusta la vaig treballar, en primer lloc pintant-la de blanc i posteriorment donant textures. Vaig estar uns quants mesos deixant que les inclemències del temps també hi fessin alguna cosa. Ja tenia la base preparada per a treballar. Vaig agafar la canya habitual de treball (he de dir que és canya normal de les que es fan a la vora dels rius i aquesta concretament és del Priorat), i vaig començar a dibuixar amb tinta. Una vegada feta la primera elaboració, vaig deixar eixugar-ho i a continuació vaig procedir a fer l’aquarel·la. La seva realització és molt més lenta que treballar-ho sobre paper com habitualment ho faig. Així doncs, va sortir El cafè de les deu, una obra amb molta expressió i un típic cafè d’interior acollidor. Espero que us agradi. 

Tenía un panel de madera lo suficientemente grande y con texturas preparadas para realizar una obra. Esta madera la trabajé, en primer lugar pintándola de blanco y posteriormente dando texturas. Estuve varios meses dejando que las inclemencias del tiempo también hicieran algo. Ya tenía la base preparada para trabajar. Cogí la caña habitual de trabajo (debo decir que es caña normal de las que se hacen a orillas de los ríos y esta concretamente es del Priorat), y empecé a dibujar con tinta. Una vez hecha la primera elaboración, la dejé secar y a continuación procedí a hacer la acuarela. Su realización es mucho más lenta que trabajar sobre papel como habitualmente lo hago. Así pues, salió El café de las diez, una obra con mucha expresión y un típico café de interior acogedor. Espero que os guste.


                                         

No hay comentarios: