15.9.11

Obra nova

Hola:
L’estiu no s’ha acabat, però la veritat és que tots tornem a la rutina quotidiana i això vol dir treballar molt més, bé tot i que som molts que a l’estiu tampoc parem, però et permets, diguem-ne una relaxació.
Vull presentar-vos una petita mostra dels darrers treballs, fets a l’estiu.
Algunes de les obres han estat inspirades en moments d’aquesta vida diària i quotidiana, que possiblement a l’estiu i prestem més atenció.
Ja sabeu que la meva temàtica principal són els cafès i els músics, però també he realitzat altres temàtiques.
Podeu veure un lector animat llegint el llibre que li ha recomanat un amic, una noia mirant una exposició, una de les coses interessants que poden fer-se possiblement amb més intensitat a l’estiu.
O una jove mirant un rètols de qualsevol aparador, un cambrer servint uns senyors, un amic discutint amigablement la notícia d’un diari.
Vaig veure un concert i va inspirar-me la quantitat de públic assistent i se’m va ocorre dibuixar una colla de persones amb barret i vaig pensar “mira queda bé”.
Una de les obres que va fer-me més gràcia va ser Un dia de vent. Possiblement no és del tot real aquesta imatge, però jo la vaig fer d’aquesta manera.
I finalment, una obra de les típiques de la meva ciutat de Tarragona, amb els nanos i un grapat de gent que segueix el tradicional recorregut per les festes de Sant Magí i Santa Tecla i de fons la esplèndida catedral.
Bé, simplement convidar-vos a veure la resta d’obra al meu estudi i així en podreu gaudir d’una quantitat més gran que la que puc oferir-vos al blog.
No vull tancar aquest breu relat de la meva obra, sense donar les gràcies a la gran quantitat de persones (amics, coneguts i persones que per primera vegada varen entrar a l’estudi) que aquests tres dies de les Jornades de Portes Obertes varen poder gaudir de la visita a la gran quantitat de tallers i estudis que tenim a la part alta. Moltes gràcies a tots.
Ens veurem aviat i acabeu de gaudir d’un bon estiu, acompanyats de una bona cervesa, naturalment Jazz Beer.
Salutacions artístiques.

































































No hay comentarios: