7.11.09

CAFÈ ANTIQUARI


Vaig passar pel carrer i el nom em va semblar interessant ¡l’Antiquari!.
A l’obrir la porta vaig fer una mirada ràpida a les parets. Eren plenes de dibuixos, de postals, de làmines d’anuncis d’aquells d’abans...Va cridar-me l’atenció un quadret emmarcat amb l’entrada d’una exposició de Mucha.
Damunt les taules del cafè hi vaig veure un plec de papers anunciant l’actuació, a les 11 de la nit del grup de jazz “L’Antiquari”. Em va sorprendre que el grup tingués el mateix nom que el local, però sempre hi ha una explicació i em van dir que dos dels membres del grup eren els propietaris del cafè, i tres dies a la setmana es dedicaven a fer una jam session.
La cosa tenia bona pinta. Vaig pensar primer anar a menjar alguna cosa, i després, tot fent una copa, passar una bona estona a l’Antiquari, veient l’actuació del grup.


Pasé por la calle y el nombre me pareció interesante ¡L’Antiquari!.
Al abrir la puerta di una mirada ràpida a las paredes. Estaban llenas de dibujos, postales, láminas de anuncios d’aquellos de antes...Me llamó la atención un pequeño cuadro que tenia la entrada de una exposición de Mucha.
Encima de la mesa del cafè habia unos papeles anunciando la actuación, alas once de la noche, del grupo de jazz “L’Antiquari”. Me sorprendió que el grupo tuviera el mismo nombre que el local, peró como siempre hay una explicación para todo, me dijeron que dos de los componentes del grupo eran los dueños del café, y tres dias a la semana se dedicaban a hacer una jam session.
Me pareció buena idea ver el concierto y pense primer ir a cenar, y luego, tomandome una copa, ver l’actuació del grupo.

No hay comentarios: