10.7.08

La Noia de la finestra de la casa del cafè de baix


Bé, em sentia molt bé.
Com cada dia em trobava amb els meus amics al “cafè de baix”.
Era un cafè tranquil, petit i amb molt caràcter.
La partida de cartes, la cervesa, la xerrada...un dia de futbol, l’altre sobre un llibre, l’altre...
D’aquesta manera passàvem un parell d’hores.
Eren les nostres hores daurades.
Un dia la vaig veure, vaig veure...¡Ella!.
Bonica, encisadora, jove, una mirada dolça i tendra omplia el meu cor.
Des del lloc on tenia per costum asseure’m podia veure la seva finestra i com si d’un quadre es tractés, ella quedava emmarcada dins d’aquest espai.
Des d’aquell moment va ser el meu amor, el meu amor platònic.
Esperava cada dia aquell moment, el més feliç del dia.


Bien, me sentía muy bien.
Como cada día me encontraba con mis amigos en el “café de abajo”.
Era un café tranquilo, pequeño y con mucho carácter.
La partida de cartas, la cerveza, la charla...un día de fútbol, el otro sobre un libro, el otro...
De esta manera pasábamos un par de horas.
Eran nuestras horas doradas.
Un día la vi, vi...Ella!.
Guapa, encantadora, joven, una mirada dulce y tierna llenaba mi corazón.
Desde el lugar dónde tenía por costumbre sentarme podía ver su ventana y como si de un cuadro se tratara, ella quedaba enmarcada dentro de este espacio.
Desde aquel momento fue mi amor, mi amor platònico. Esperaba cada día aquel momento, el más feliz del día.

1 comentario:

manuel allue dijo...

Màrius, m'encanta el teu blog. Ja parlarem.

Una abraçada.