27.5.08

París. La terrassa del cafè


París, per a mi, sempre serà París.
Encisadora, emocionant, inspiradora, ciutat plena de vida...
Desprès d’un bon dinar, amb tertúlia inclosa al restaurant “Au Pied de Cochon” a la rue Coquillière, ens varem dividir en dos grups: un format per mi sol, l’altre format per Tere, Montse i Vicenç. El trio es va dirigir al Museu del Louvre.
Jo vaig dirigir-me a l’estació del metro, la línea 4, al Forum des Halles, per anar fins l’estació Sant-Germain des Prés. Vaig passejar tranquil·lament pel Boulevard Saint-Germain i després vaig endinsar-me per la Rue Bonaparte, des Beaux-Arts, Visconti, Seine, Jacob, Buci... per omplir-me d’art, doncs tota la zona és plena de galeries, moltes són petites galeries, però amb una enorme varietat d’estils i tècniques. Notava com poc a poc m’anava omplint d’art. No podia assimilar tanta varietat d’art. De tant en tant, havia de fer una aturada al camí, i fer un “reset” per iniciar novament una nova càrrega d’art.
Sense adonar-me de l’hora que era, se’m va fer de nit. Una trucada de Tere al mòbil, em va fer baixar de l’espai sideral.
D’acord – vaig dir-li.
Era la meva dona que juntament amb els meus amics m’esperaven al Forum des Halls, el mateix lloc on havia sortit feia algunes hores.
L’endemà varem aixecar-nos d’hora, doncs era qüestió d’aprofitar el temps.
Volíem veure algunes coses abans de dirigir-nos a Montmartre. És el lloc que sempre tornes a veure quan vas a París, al menys jo. Em dóna bones vibracions i també idees. Idees que desprès es transformaran que aquarel·les o simplement en apunts, però de ben segur que alguna cosa en sortirà.
Aquesta obra “ Terrassa de cafè“, que em plau presentar-vos, és un combinat d’ambients, alguns d’ells formen part d’aquesta gran ciutat: París.
Em sentiria satisfet que la seva visualització us fes sentir les mateixes vibracions que sento jo.


París, para mí, siempre será París. Encantadora, emocionante, inspiradora, ciudad llena de vida... Después de una buena comida, con tertulia incluida en el restaurante “Ave Pied de Cochon” a la rue Coquillière, nos dividimos en dos grupos: uno formado por mí, y el otro formado por Tere, Montse y Vicenç. Los tres se dirigieron al Museo del Louvre.
Yo me dirigi a l’estación del metro, la línea 4, en el Forum des Halles, para ir hasta la estación Saint-Germain des Prés. paseé tranquilamente por el Boulevard Saint-Germain y después me adentre por la Rue Bonaparte, des Beaux-Artes, Visconti, Seine, Jacob, Buci... para llenarme d’arte, puesto que toda la zona está llena de galerías, muchas son pequeñas galerías, pero con una enorme variedad d’estilos y técnicas. No podía asimilar tanta variedad.
Sin darme cuenta se me hizo de noche. Una llamada de Tere al móvil, me hizo bajar de l’espacio sideral.
D’acuerdo – le dije-
Era mi mujer que junto con mis amigos me esperaban en el Forum des Halls, el mismo lugar dónde había salido hacía algunas horas.
Al día siguiente nos levantamos pronto, pues era cuestión de aprovechar el tiempo. Queríamos ver algunas cosas antes de dirigirnos a Montmartre. Es el lugar que siempre vuelves a ver cuando vas a París, al menos yo. Me da buenas vibraciones y también ideas. Ideas que después se transformarán en acuarelas o simplemente en apuntes, pero de bien seguro que alguna cosa saldrá.
Esta obra que os presento “Terraza de café”, es un combinado d’ambientes, algunos d’ellos forman parte de esta gran ciudad: París.
Me sentiría satisfecho que su visualización os hiciera sentir las mismas vibraciones que siento yo.

No hay comentarios: